miercuri, 1 iulie 2015

Cum ne schimba viata ,aparitia unui copil!

    Multi dintre noi ne dorim uneori un pic din viata de dinaintea nasterii copilului.Dorim viata aceea lipsita de griji, sa dormi cat vrei,sa vrei sa faci o baie mai lunga de 5 minute si minutele astea sa nu iti ai copilul la usa care iti bate fara incetare intrebandu-te ce faci acolo si daca mai stai mult???....

    Dar dragilor sunt si multe avantaje !

  Dupa cum spuneam acum legi prietenii mult mai uosr spuneti-mi cati dintre voi mergeau aproape zilnic in parc inainte de aparitia copilului?Eu sincer cred ca de 5-6 ori pe an,insa acum ies la locurile de joaca aproape zilnic.Eu nu eram f.populara inainte ,dar acum prieteniile se leaga f.usor,ca de ex.sa asezat o mamica cu noi pe banca si ma intrebat despre alimentatia fetelor,ce mananca,cat mananca ,programul de somn etc. Si de aici am ajuns sa ne vizitam, sa iesim impreuna cu fetele in oras.
  Un alt avantaj este adoparea unui stil de viata mai sanatos !
Foarte important in cresterea copiilor este a oferi o alimentatie sanatoasa ,sa le oferi un lapte de calitate,o leguma sau un fruct din gradina proprie(sau a bunicilor).carnea sa fie de tara pe cat posibil ,pe langa ei  mananc si eu mai sanatos.
Acord o atentie deosebita sportului,jucam volei,facem gimnastica impreuna,alergam impreuna cu copii nostri.mergem pe bicicleta!Multe mamici renunta la fumat (nu este cazul meu,sunt nefumatoare)

  Devenim mai sensibili,mai buni !
  
De ex.acum daca vad un copil ca se loveste pe strada ma ridic si il mangai,inainte eram doar observator.daca aud cazuri de abandon,accidente ,bolnavi fac eforturi in a ajuta cumva acel copil!Ianinte eram mai indiferenta! Acum imi doresc sa ajut ,imi doresc ca nici un copil sa aibe lacrimi de durere!
 Apreciem la alta scara si la alta valoare anumite lucruri !

   Relatia de cuplu se schimba!

De cand au aparut fetele comunicam mai mult,dragostea noastra este mai profunda,mai intensa.
Un singur sfat l-as oferi mamicilor  nu va alungati partenerul din patul conjugal,facandu-i loc celui mic.facand aceasta va indepartati sotul !Copilul trebuie sa aiba patutul lui ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu