marți, 30 iunie 2015

Sa ne cunoastem!

Ideea unui blog ma bantuie de vreo cativa ani ziceam...intr-o zi... Si iata ca acea zi a sosit! Sunt o mama in varsta de 34 de ani pe nume Denisa,capitanul meu de vas adica sotul Mirel si cele 2 comori Rihanna in varsta de 6 ani si Sophia de aproape 2 ani.
Dar sa o luam cu inceputul...eu si sotul meu ne-am cunoscut acum 17 ani,pe atunci eu aveam doar 17 ani,dupa 9 anii frumosi de prietenie am hotarat sa facem pasul cel mare si pe 22 Iulie am spus DA.Rihanna a aparut la 2 ani dupa nunta ...o sarcina deloc usoara,de ce? Insarcinata in 6 luni am mers la controlul de rutina la medicul ginecolog care imi urmarea sarcina,specific ca ma simteam bine ,cel putin pana atunci.Surpriza deloc placuta a fost sa aud diagnosticolul medicului,colul mi se scurtase si riscam o nastere prematura daca nu urmam tratamentul prescris si cel mai greu ,repaus total la pat.Tratamentul a fost cu Utrogestan 6/zi si No-spa 2/zi,la scurt timp au aparut dureri de spate si de burta ,ca cele din zilele de menstruatie,pe langa tratamentul initial a mai adaugat medicul si Scobutil 2/zi,alternam cu No-spa,datorita durerilor care se instalasera.Dupa 1 luna de la diagnostic am ajuns in urgenta cu amenintare de nastere prematura,no-aspa pastile au fost inlocuite cu injectabil la 8 ore si Gynipral care imi dadeau stari de lesin,am stat in spital la pat,mergeam doar la baie si mancam pe o parte fara sa ma ridic in funda.Am nascut la 37 de saptamani pe 21 iunie 2009 ,dupa cateva amenintari de nastere prematura,prin cezariana o fetita sanatoasa de 2,700 kg. Cum ne-a schimbat viata un copil?....vom vedea in postarea urmatoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu